A cöliákia a teljes szervezetet érintő,minden életkorban megjelenő betegség.Habár a kórkép emésztőszervi panaszok képében

jelentkezik,a szokványostól eltérő formái is ismertek,ahol nem a gyomorbélrendszeri tünetek dominálnak.Vérszegénység,

bőrelváltozások(foltos hajhullás,pikkelysömör),pszichés zavarok,csontritkulás,véralvadási zavarok,ízületi gyulladás,izomgörcsök,

meddőségvagy vetélés,másodlagos tejcukor érzékenység és még számos egyéb tünet teheti változatossá e betegség

megjelenését.

Cöliákia (tTG IgA, tTG IgG) : 8.000 ft

Mikor javasolt a genetikai vizsgálat?

• -betegek első fokú rokonainál,
  • -lisztérzékenységgel gyakran társuló állapotokban (pl. autoimmun-betegségek, Down-kór, I. típusú cukorbetegség, alacsony termet),
  • -tünetek fennállása esetén, ha az immunszerológia kétes, vagy ellentmondás van közte és a biopszia eredménye közötttünetek fennállása esetén, a diagnózisnak a biopszia mellőzésével történő felállítása céljából, ha a beteg tTG-IgA és EMA antitestjének titere meghaladja a normál érték 10-szeresét
  • -és minden más esetben, ha felmerül a lisztérzékenység gyanúja, annak kizárása céljából

Cöliákia HLA genetikai vizsgálat: 37.000 ft ( vérvétel útján)

2022.02.15-től érvényes áraink,a mindenkori  árváltozás jogát fenntartjuk.

Az árak tájékoztató jellegűek.

Az esetleges tartalmi hibákért felelősséget nem vállalunk.

A Mini Klinika Kft oldalán feltüntetett információk a Mini Klinika Kft szellemi tulajdona!